St-nadullu84 Seda344 Anne olmak ve hamile olmak her daim tedirgin olmaktır, kalbini ferah tut inşallah hafta duyarsın sağ salim. Çok da geç değil hatta en rahat 8. Haftadan sonra duyulabiliyor
Queen_Mom_ Bende son adet tarihime göre 7 haftalıkken gittim gözükmedi ultrason da haftaya tekrar gel dedi. 8. Haftada gittim gördüm kalp atışınıda duydum ama 6 haftalık dedi bi sorun yokmuş çok şükür 🙌❤️
Ayse_nur_kayma13 Seda344 Hiç tedirgin olma. Doktorun dediyse eğer sorun yok diye emin ol duyarsın sesini. Alttan muayene isteyebilirsin eğer çok tedirginsen
Seda344 Ayse_nur_kayma13 evet öyle dedi. Alttan da baktı. Ama küçük duyamıyoruz dedi. Haftaya rahat duyarız dedi. Aminn inşallah. 3 kez sevincimin yarıda kalması. Aynı şeyleri yaşama korkusu. İçimi rahatlatabilmek için buraya sorayım dedim
Queen_Mom_ Seda344 amin Rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲 Pazartesi gittim 6 haftalık dedi 🥰
Burcu-2634 Seda344 telaş yapmayın 8. Haftaya kadar duymuş olursunuz geç döllenme olduysa biraz geç duyabilirsiniz ben her 2 hamileliğimde 6+1 de duymuştum
Cnnyldz Bende 7+2 ken gittiğimde minicik kese ve yolk saç göründü sadece Şu anda 7+6 yım Salı günü tekrar gideceğim muhtemelen geç döllenme dedi doktorum
Seda344 Cnnyldz banada haber verirmişsiniz. Bende öyle. Kese ve yolk saç var. Bir hafta sonra kalp ve bebeği görürüz dedi. Ayyy hadi hayırlı haberler alırız inşallah
Sevim1902 Cnnyldz size ne güzel söylemş doktornz inşallah duyarsınz bana 7.haftdym kalp atısı yok dedi
Alizeyasemin Seda344 10.cu haftanda gittiğinde kalp atışını duyarsın ne kadar geç gidersen o kadar iyi oluyor bebişin gelişimi daha iyi olmuş oluyor kıyafet alırken de cinsiyete göre değil ortak renkler almaya çalış daha sonraki çocuğunda kullanabilesin diye