Seherdrkn 6+1kanamam sıkayetıyle doktora gıttım dusuk rıskı olduğunu söyledi fıtıl ıgne verdı bı hafta sonra tekrar gel kalp atışına bakalım dedı ve kızlar cok korkuyorum kalp atışını duyamam dıye
Seda344 Seherdrkn bende aynı korkuyu yaşıyorum. 7 haftalık kalbini duyamadık. Allahım üzüntülerimizi sevince çevirsin. Kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
Seherdrkn Seda344 amın ınsallah sen ılac kullanıyormuşsun bn bı tane ıgne sabah akşam olmak üzere fıtıl verdı
Sevim1902 Seda344 bugün de aynı şeyler duydum 6 haftalık kalp atışı yok.beta verdm 7241 çıktı persembe birdha vericm o şekilde anlaşlck
Seda344 Sevim1902 beta düzenli yükseliyormu. Keseyi gördünmü. Büyüme varmı. Daha erken. Kalp atışını duyarsın. Geç döllenmedir
Sevval0704 Seda344 canım 7+4 te duymuştuk oda çok az sonraki hafta gittiğimizde daha net gümbür gümbür duyduk yani normal suan duyamamanız merak etme 🫶
Seda344 Sevim1902 bende perşembe gidicem. İyiyi düşünmeye çalışıyorum. Zikirler çekiyorum. Allahım güzel haberler almayı nasip etsin bize. Arada mide bulantım oluyor. Onla teselli oluyorum