babysmomy Babymom-s bence gebelik var 4.4 sık görünen bir değer değil yeni yükselişe geçmiş 2 gün sonra pozitif olur 🌸 elinizde varsa idrar testiyle gün gün bakın gittikçe koyulaşacaktır
Babymom-s babysmomy inşallah canım 😊 dün erken gebelik testi yaptım ama bişey göremedim . Test işi beni strese sonuyor biraz valla var mı yok mu silik mi değil mi 😇 Pazartesi tekrar kan vereceğim
Faziletsolak Spgrr yarın tekrar aynı saatte vereceğim bakalım cumartesi günü de doktor kontrolüm var çok dua edin lütfen
babysmomy Babymom-s benimde bat 16 Şubat bende pazartesi kan vereceğim inşallah güzel haberler alırız🧡 benimde yumurtlamam sanırım 28 di
babysmomy Babymom-s bat değil sat olacaktı o ya bat 14 Mart yakınız evet inşallah güzel haberler alırız ilk gebelik mi
iremsevinc Babymom-s adetinize sizinde 4 gün var 2 gün sonra tekrar verin emin olun yükselir inşallah