Tuba-M55 Babymom-s tam emin olmak için 5-6 gün sonra tekrar kan verdim 600 seviyelerine çıkmıştı beta
Babymom-s Ebbruc yumurtlama 9 gün önce oldu ama şu da bir ihtimal olabilir mi tekrar yumurtlama olmuş olabilir mi ben duphaston diye bir ilaç kullanıyorum bunu kullananlar içinde bikaç kişi aynı ay içinde tekrar yumurtlama gördüğünü söyledi
Ebbruc Babymom-s bazen evet 2 kez yumurtlama olabiliyo, ama zaten yumurtlaman 9 gün önce olduysa kanı erken vermişsin. Adet gecikmeni beklemen en mantıklısı ama sabredemem dersen 2 gün sonra faln tekrar ver
Babymom-s Ebbruc erken vermemin de bir sebebi var aslında burada yazamıyorum ama .Pazartesiyi tekrar vereceğim
Donthappymom Babymom-s bence bu değer yükselir kız 1 değerle hamile oluyorsun bence afet gününü bekle
kkaplan07 Babymom-s benim adet olacağım gün 3.86 çıkmıştı. 3 gün sonra tekrar kan verdim 11 lerde çıktı. 3 gün sonra tekrardan verdim daha yüksekti. Geç döllenme olmuş dedi. O yüzden kimsenin yüksek değerlerine bakmayın . Doktor önemli olan testlerin 2 katına çıkması demişti.
Babymom-s kkaplan07 yok evet değer kıyası yapmıyorum doğru söylüyorsunuz ilk hamileliğim değil ama sadece referans aralığında üst sınıra yakın değer olması aceba mı dedirtti
iremsevinc Babymom-s adetten 3 gün önce evde idrarla yaptim erken gebelik testi silik çizgi çıktı gittim kan verdim kanda negatifti 0.5 sonra 2 gun sonra verdim 132 çıktı şu an 7 haftalık oldum
Faziletsolak Spgrr yarın tekrar aynı saatte vereceğim bakalım cumartesi günü de doktor kontrolüm var çok dua edin lütfen
Tuba-M55 Babymom-s hatta beta 5 çıktığında doktorum hamileymiş gibi davran ama olmaya da bilir dedi. Sen yine de dikkat et kuzum Rabbim hayırlısı ile güzel sonuç almayı nasip etsin 🌼 ağır kaldırma, paketli gıda tüketme, bol şu iç❤
Ebbruc Babymom-s anladım ama işte erken verince de insan üzülüyor negatif görüp. Hakkında hayırlısı olsun, inşallah vardır pztsi bi kan ver netleşir zaten
iremsevinc Babymom-s adetinize sizinde 4 gün var 2 gün sonra tekrar verin emin olun yükselir inşallah
Babymom-s Efnan-77 yaa kızlar siz böyle yazdıkça mutlu oluyorum 🙈 bu değeri ne zaman öğrendin canım birde sonrasında nasıl yükseldi
Minikaam-60 Efnan-77 bende bugun tahlil yaptirdim beta degerm 3.5 yukselir mi acaba suan sizin kac oldu
Senmsii Babymom-s Çok erken vermişsin geç dollenmede olabilir adet gecikmesinden 1 hafta sonra vermen daha doğru olur çünkü kimyasal gebelikte yasaya bilirsin bende öyle olmuştu. Düşünüp kendini sıkmadan 1 hafta geçmesini beklemen en hayırlısı olucaktir sonradan uzulmemen için