Kızlar beklenen adet tarihim 10-11 Mart . Bugün gittim beta verdim . 0.5 yani en alt sınırda çıktı . Bir şey yoktur değil mi artık yükselmez. . Çünkü çok hastayım korona gibiyim ve tedaviye başlamak istiyorum artık haftalardır ya hamileysem diye ilaç içebildim be iğne vurdurdum . Artık yükselmez değil mi ona göre ilaç içmeye başlayacağım