Hulo2105 Kaktuscekirdegi ben trendyoldan yaptırdım 2 güne elimde oldu. Fiyatı da piyasaya göre çok uygun. Kalitesi de harika. Ben instagrama asla güvenmiyorum şahsen linkini bırakıyorum isteyen bakabilir. https://ty.gl/qczj5yhvy4
Zeze03 Kaktuscekirdegi konuyla alakalı değil ama bebek_kapi_susleriim adlı sayfa belki adını değiştirmiştir. Kapı süsleri yapıyor sakın yaptirmayin dolandırıcı. Şuraya yazayim tüm anneler görsün. Mesude Melisa Yenigün dikkat edin.
Merii54 Zeze03 maalesef bende dolandırıldım kapı süsü yastık magnet siparişi verdim 1 ay oldu mesajlara dönüş yapmıyor dolandırıcı
Kardelennn21 Kaktuscekirdegi aklima tasarım dan yaptırdım çok da memnun kaldım gayet güzel geldi canım tavsiye ederim
YoncaD Kaktuscekirdegi elababy saticidi var trendyolda instalarida var ben 3lu takim yaptirdim cokta begendim 10lu setleride var asiri güzeller goz at istersen.
Momycik34 Bebeqon sayfasından biraz önce sipariş verdim. 11 li hastane çıkışı 650 tl. Baskısı vs güzel görünüyor bakacağız nasıl gelecek. ☺️
-Melek Kaktuscekirdegi sırtına yaptırdım 1 takım hastane çıkışı 1 takım tulum şapka eldiven yaptırdım tabi kendim yaptim nakisini
Haticeaselina_ Kaktuscekirdegi efulibaby_ diye instgramda bir sayfadan yaptırdım çok kaliteli ve güvenilir bakabilirsiniz arkadaşlar😊
Zynp12 Kaktuscekirdegi Bende yaptırmayı düşünüyorum ama tam set halinde değil tulum ,eldiven,şapka,battaniye olarak şurada durayim 😂🥰
Zbsbzc1 Kaktuscekirdegi ben ilk bebegıme instagram : @florijebaby bu adresden yaptırdm cok güzel di fakat 4 yıl sonra tekrar sorduumda acayıp fiyatlar söyleynce @kidscouture.tr burdan yaptırdm oraya göre daha iyiydi fiyatları sorarsınız .
Navruz Kaktuscekirdegi Ben urasbebe tasarımdan yaptırdım instagramda yazılı takımlı desenli nasıl istersen yapıyor kumaşı ve dokusu yumuşacık ben çok memnun kaldım