Cansu123_ Dilan3462 sonuç için tekrar gitmen gerekiyor mail mesaj arama yok kendin 3 hafta sonra arayıp çıktımı diye soruyorsun çıkarsa randevusuz gidiyorsun 🙏
Evremo Nayas bir sorun mu var bebekte detaylı da bir şey mi dendi yoksa isteğe bağlı mı yaptırayım istiyorsunuz
Nayas Evremo madii olarak yaptirmadik. 2 li de riskli cikmadi ama doktor olasılık testi demisti maddi durumuz varsa yaptirin dedi.
Cansu123_ Nayas eskişehir devl RavenV ikili test yaptırmadanda yapıyorlarmış yaptıranlar var eskişehir osmangazi üniversite hastanesinde özellerde zaten ikili testten ziyade maddi gücü olanlara direk fetal dna yaptırın diyorlar
RavenV Cansu123_ Ya iyi o zaman ben de gideyim yıllık iznimde bari. İkili testi şart koşuyorlar diye korkmuştum. Teşekkür ederim
Cansu123_ Evremo kuzum senin nekadar sürede çıktı 12 martta verdim hala bekliyorum aşırı merak ediyorum
Cansu123_ Dilan3462 ayy evet ben 12 martta verdim hala çıkmadı çıkan varsa yazsın nolur bayrama rahat kafayla gırmek ıstıyorum 🥹
Dilan3462 Cansu123_ bende 21 martta verdim 2 hafta dediler acil olarak belirtmişlerdi bayramdan sonraya kalmaz inş pazartesi arayıp sorayım . İnş ter temiz çıkar hepimizin aminnn
Gulmyk Cansu123_ merhaba bende 12 martta verdim bugün aradım sonuçlarım çıkmış ankaradam gideceğim siz aldınız mı acaba nasıl sonuçlar bekki de o gün Orada görüştük
Cansu123_ Dilan3462 bana perşembe veya cuma çıkar dediler yüksek ihtimal bidahaki hafta için çıkmazsada bayramdan sonra dediler 🥹 12 martta verdim inşallah temiz çıkar hepimizin 🙏❤️