Cansis1 ilaydamom_ merhabalar yapıyorlar ben ikili test yaptırma gereği duymadım direk gidip fetal dna istiyorum dedim yaptılar
Anne8- aslns33 çok teşekkür ederim ama ben etlik şehir hastanesinde takipliyim bu yüzden bakmazlar galiba :(
aslns33 Anne8- Ben de Bilkent takipliyim, Bi sebepten farklı Bi doktor da görsün diye gitmiştim gecen hafta. Tek sefer muayeneyi takipli olarak sayarlar umarım
[silindi] ilaydamom_ telefonda ikili tarama kan testinizi yanınızda getirin dendi bana bilginiz olsun
Cansu123_ [silindi] teşekkür ederim inşallah öncesinden gider gitmez sıranızı alın erken giderseniz saatinizi beklemeyin hiç ❤️
[silindi] [silindi] merhabalar Eskişehire indik meşelik kampüsünde dimi hastane netten baktım fakat binalar dağınık diye tereddüt ettim
[silindi] Dilan3462 evet rahat bulduk tren garindan taksiyle geçtik hastaneye 1. Katladık genetik bölümü, numara aldık form doldurduk doktoru bekledik kan verdik 4 hafta içinde belli olur dendi
Dilan3462 [silindi] sonuç güzel gelecek inş sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inş içimizi ferah tutalım 🙏
[silindi] Bilgi veren arkadaşlara çok teşekkür ederim sizin sayenizde gidip yaptırdım yoksa özele para vermekle zorunda kalacaktik Allah razı olsun ❤️❤️
[silindi] Dilan3462 kendinize yada eşiniz gelip burdan alabilir dediler mail yok elden almak gerekiyormuş
Dilan3462 Cansu123_ siz tekrar aonuç almaya mı gideceksiniz aramıyorlar mı yada mail olarak atmıyorlar mı
Cansu123_ Dilan3462 sonuç için tekrar gitmen gerekiyor mail mesaj arama yok kendin 3 hafta sonra arayıp çıktımı diye soruyorsun çıkarsa randevusuz gidiyorsun 🙏