BirAskMasali1323 Evremo Ben yalovadayım eşimin anneannesi dedesi akrbaları eskişehirde belki bayramda gideriz 1 hafta kalırız fetal Dna kaç haftalıkta yapılıyo
Gulmyk Cansu123_ merhaba bende 12 martta verdim bugün aradım sonuçlarım çıkmış ankaradam gideceğim siz aldınız mı acaba nasıl sonuçlar bekki de o gün Orada görüştük
Cansu123_ Gulmyk merhaba beni bugün aradılar dna bulunamamış sonuç çıktı ama bursaya gidecegim yarın kanları gönderdikleri yere tekrar verecegim inşallah güzel sonuçlar alırsınız yarın kapalı perşembe giderseniz
Gulmyk Cansu123_ ya cok geçmiş olsun aklımız da olsun eger Ankara’da iseniz Bilkent şehir hastanesi yapıyormuş fetal DNA
Dilan3462 Cansu123_ Cansu123_ nasıl olur öyle bişey. Kan verirken yarım saat beklettiler sorun olmasın olursa tekrar kan alınabilsin diye . Tekrar mı vereceksin şimdi
Dilan3462 Cansu123_ bende şimdi ulaşabildim benimde çıkmış iki gün içinde gidip almam gerek bayram giriyor malum
Cansis1 Gulmyk ben çok yakın zaman da sordum Bilkent şehir hastanesi yapmıyoruz demişti hatta doktorla görüştüm özellerde var burda yok biz yapmıyoruz dedi
Elizelif Limonlukekkk merhaba aradan zaman geçmiş ama bende aynı fırmaya yaptırdım 1 hafta oldu sonuç beklıyorum sizin ne kadar zamanda çıkmıştı sonuçunuz
Limonlukekkk Elizelif 5 gunde çıkmıştı ama 5 iş gunu ya araya haftasonu girmiş olabilir sizin .. Kimle iletişime geçtıysenız mesaj atın bana whatsaptan atmışlardı
Cansu123_ Dilan3462 tekrar verdim ama eskişehire gitmedim kanı gönderdikleri yere bursaya gittim kan verdim salı günü en geç çıkar dedıler hızlandırdılar bayada ılgılendıler
anneolmak_icin Cansu123_ bende dün gittim Eskişehir e yolculuk baya yordu inşallah güzel sonuçlar alırız zira bu durum olursa benimde Bursa’ya gitme imkanım yok 🫣
Cansu123_ anneolmak_icin normalde bursaya gidilmiyor bana yakın diye ben gittim doktorla konusup ikinci oldugu için rica ile oldu yani bayrama yetişsin istedim çünkü eskişehire gitsem kan vermeye bursaya kanı yollucaklardı
Cansu123_ Dilan3462 Zeytin17 ufak biyerdi ama istanbuldada şubeleri varmış devlet hastanesi ile anlaşmalı ise muhakkak güvenilirdir ayrıca eşimin dediği kadarıyla amerika ile degerler kıyaslanıyor falan dedi