bebekteyaparimkariyerde Lucky 9+6yım bacak bacak üzerine attığımda öyle bir ağrı yaşadım ilk sonra otururken eğilememeye başladım egzersizle hafifliyor doktorum yürüyüş ve egzersiz önerdi.
Ssseval Lucky ben senden çok ayakta kalıyorum akşama kadar dolanıyorum da öyle oluyorum canım. Sen yinede bi doktora görün
ghost35 Lucky normal oldugunu rahım buyudugu ıcın olduğunu soyledi bide bebek cok asagıda benm kafası asagıda sanrm oda zorluyor
Zhraaltun Lucky canm bnmde ayni sikyatm vardi doktra gt bnce erkn dogum riskim cikti sende ihmal etme doktruna bi sor danis nolr nolmaz
eaciftci Lucky bende daha onceden başlamıştı canım o ağrılar suan 37+5teyim şimdi daha fazla ayağımın ucuyla halıyı bile duzeltemiyorum acıdan
Lucky eaciftci herkesin acı eşiğimi farklı oluyor gebeliğimi artık nediyelim bilemedim canım doktorumla görüştüm magnezyum verdi inş faydası olur . İnş sizin haftaları görmek bana da nasip olur 😞
Hanifeak Lucky benim ilk gebeliğimde de 6. Ayımda başlamıştı şimdi de aynı zamanda başladı ve devam ediyor doğumuma kadar
Krkckbraygt Lucky bende de bu zamanlarda hafiften başlamıştı 37 deyim hala devam ediyor şimdi daha şiddetli olmaya başladı ona yapabilecek bişey yok canım sadece sürekli aynı pozisyonda kalmamak daha iyi.
Lucky Krkckbraygt yürümeye korkar oldum birkaç gündür zaten çok pimpirikliyim kimisi hareket et diyor kimisi etme diyor🤷♀️
Srnhlk Kızlar bende 21. Haftadayım 19 dan beri yaşıyorum detaylıya girdik Bebek’tede bende de sıkıntı Yok , kemiklerin ve kasların genişlemesiyle olan bir ağrıymış vücut Doğuma hazırlandığı için , ayrıca kemik yapısıda buna etkenmişş sanırım yapacak pek birşey yok 😓
Lucky Srnhlk her insanda farklı zamanda başlıyor demekki kişiden kişiye değişiyor sizin çok erken başlamış allah yardımcınız olsun 😞
Krkckbraygt Lucky bnm geceleri çok oluyor sola sağa zor dönüyorum oturdukça da artıyor hareket halindeyken o kadar olmuyor.