UlkerSD Buseamaikizlerburcu bende benim oğlana 2 Ocak dedim😂 1 Ocak tatil öf pöf etmesin çalışanlar😂😂inşallah 41+ ları bulmayız🤣
Mila_01 Lucky aynılarını 23. Haftamdan itibaren ben yaşıyorum şuan 36 haftalığım doktora sorduğum da normal demesinden sıkıldım bi doğsa da rahatlasam diyorum 🙏🙏
Brlgry Lucky Benimde senin haftalarında başlamıştı şimdi 35 olcaz hareket halinde değilken bile her daim bu ağırlar var canımı yakan çok zor doğsun diye gün sayıyorum 😔😒😒
Lucky Brlgry allah hepimize kolaylık versin sizin az kalmış maşallah inş ben de o haftaları hayrlısıyla görürüm ☹️ Kiminde geç kiminde erken başlamış kişiden kişiye değişiyor demekki
Mila_01 Lucky hiç geçmedi canım aksine hafta atladıkça daha da arttı şuan penguen gibi yürüyorum dediğin gibi hem çatı ağrısı var hem de iç bacak gece çok daha belirgin oluyor uyurken dönerken ağrısına uyanıyorum
Aysegularas Lucky Lucky canm ben hemen hemen basindan beri yaşıyorum onu demir eksikligi yada magnezyum dedi bana ilac verdi kullandim biraz agrisini azaltti ama oturdugum zamn kalktigimda resmen agridan ölüyorum
Neroizm Lucky erken baslamis evet ama maalesef bir cozumu yok. Yuruyunce rahatliyorsunuz evet ama dinlenmek en iyisidir zira bir sonraki gun sabah yataktan kalkinca bir onceki gunun yuruyusu agrinizin artmasina sebep olabilir, bende oyle olmustu.
Lucky Neroizm sabretmekten başka bir çaremiz yok malesef anladığım kadarıyla tek sıkıntı olmasın saglıklı olsun da ederim 🙏🏻
Lucky Mila_01 valla önceden bu hamileler neden penguen gibi yürüyor derdm birkaç gündür çok iyi anladım 🤣
Elaylama Lucky normal canım çok normal benim de o zamanlarda başladı şimdi bazen çekilmeyecek bir hal alıyor.
Lucky Ssseval sadece ptesi biraz ayakta kaldım bedelinin bu kadar ağır olcagını bilseydm durmazdım valla☹️
Ssseval Lucky ben senden çok ayakta kalıyorum akşama kadar dolanıyorum da öyle oluyorum canım. Sen yinede bi doktora görün