Lucky bizde 20+4 haftalık olduk ve 3 haftadır bu ağrıyı çekiyorum yorulduğum zaman daha çok ama benim üçüncü hamileliğim ve hepsinde aynı oldum bekliyordum bu ağrıyı zorluyor ama yapacak birşey yok doktorada söyledimbirşey olmaz dinlen bol bol dedi kişinin bünyesiyle alakalı bence