Lucky 29+3 üm şuan iki hafta önce hastanede yattım ağrılarım oluyor benimde ayağa kalktıkça. Dilerseniz muayene olmak için sizde doktorunuza danışın çünkü ben o gün gitmeseydim muhtemelen doğum başlamış olacaktı.. sol tarafınıza yatın bol su tüketin atesiniz ya da enfeksiyon problemimiz de varsa ayrıca beklemeden doktora gidin. Riske atilicak bir konu degil kesinlikle..