Turtamom bende sizin gibi 15-16yaşlarında regl oldum, o günden beri de adet düzensizliği ve olduğunda da şiddetli kanama ve 20 güne kadar süren adetlerim oldu hep. 2 sene önce yaklaşık 10 kilo verdim ve sporu hayatıma kattım neredeyse profosyonel derecede spor yaptıö ve beslenme konusunda diyetisyen destekli sporcu beslenmesi yaptık, hazır gıdaları, işlenmiş gıdaları, hamur işini çoğunlukla hayarımdan çıkardım. Dediğiniz fbi her gittiğimde yasmindir, tarlusaldır verdiler durdular bu süreç içnde bir de göğüsümde kitle çıktı bende bu hapları da bıraktım bundan dolayı ve spor, düzgün beslenmeye geçiş yaptım. Evlendim yine adet düzensizliğim vardı ama o spordan ve beslenme düzenimi değiştirmeden önceki kadar değildi. 2. Korumasız ilişkide hamile kaldım, oysa ben tedavi ile olur, bizim bebeğimiz hemen olmaz diye düşünüyordum hemde adetten 3 gün sonra. Şuan 32 haftalık hamileyim. İmkansız diye bir şey yok oluyor biraz yaşam şeklini değiştirmek polikistikover için baya fayda sağlıyor, umutsuz olmayın. Bu arada hala hormonel sıkıntım var büyük ihtimal çünkü tüylenme vs devam ediyor bende tüylenme de vardı fazlaca ama olmaz diye bir şey yok kesinlikle.