Bbk88 evet,kendi doktorum yaşımı baz alarak, fizyolojik olarak beklemenin manasız olacağını düşündü. Bende eşimle ortak bir karar alarak direk tüp bebek tedavisine başladık. Çok şükür ilk denememde de tuttu. Bahçeci tüp bebek merkezinde Mehmet hocada tedavi gördüm. Şuan kendisi Anadolu yakasında.