Ben de adet görmeye başladığımdan beri pcosluyum. Hic bir doktor çocugun olmaz demedi, hemen olmayabilir dediler. Hayatın boyunca yediğine içtiğine dikkat edeceksin ve spor yapacaksın dediler. Çünkü pcos=diyabet. Ve nitekim 1 sene çocuk denedik olmadı. Tüp bebek doktoruna gittik. “İnsülin direncin var, istersen 6 ay şeker ilacı kullan kendiliğinden olur” dedi. 35 yaşında olduğum için daha fazla vakit kaybetmek istemedim. İlk transferim kimyasal oldu. 1 ay sonra doğal yollarla hamile kaldım. 8 haftalıkken kanama başladı ve kürtaj oldum😔 Ekim ayinda tekrar transfer oldum ve şükür 25 haftalık hamileyim. Hamilelikle birlikte şekerim artmaya başladı.6.haftadan beri insülin kullanıyorum. Eğer eşinizde bir problem yoksa tüp bebekte ki en şanslı kesim pcoslular. Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah🙏