Rukiss35 şahsen ben 10.gun gecikmemde iki test sonuç vermedi sabah ilk idrarla yaptığımda silik çıkmıştı kan verdim beta 79cikmisti düşük çıktı yani ama geç döllenme olmuş o yüzden bence siz ilk idrarla yapın eğer silik çıkarsa kan verin direk en mantıklısı insallh güzel sonuçlar alırsınız 🌸