Nursen21 Duyguyy benim tam Temmuz ayında öğrendim 1-biçok aylıktım ve taşınmayı düşünüyorduk ev bulamadık evimiz çok sıcaktı Diyarbakır sıcakları bu yüzden klima takmadık ve gerçekten anlatılacak gibi değildi çok şükür geçti ama
Duyguyy Nursen21 ayyy Allahim o durumda olanlara yardim etsin sende hayirla kurtul bebesini kucagina al insallah ☺️
Snglfth Onzyd kullanıyorum doktornverdi SSK karşılamıyor 50 TL olması lazım kesiyor ama benim bulantım çok yine başlıyor
Snglfth Duyguyy 7+4 deyim 5. Haftada başladı sabahtan yatana kadar sürüyor bide midem yanıyor onun içinde ilaç kullanıyorum 2 haftadır yemek yiyemıyorm açım resmen az az meyve kraker
Yasmin41 Snglfth aynı ben de öyleyim kızlar zofran kullanıyorum 10. Haftamdayım peynir ekmek zar zor çorba içiyorum o kadar sürekli yatıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun meleklerimiz yeter ki iyi olsunlar inşallah🤲🏻
esractn Şuan DioFol kullanıyorum. Çok şiddetli bulantılarım oldu benim 2 hafta içinde 2 kilo verdim yatışım yapıldı 7 gün yattım hastanede serum tedavisi uygulandı çıkıncada bu ilacı verdiler DioFol bulantılarım azaldı şimdi hic yok denecek kadar az çok şükür
Haticemrahalp Duyguyy 19 haftalık hamileyim hala geçmedi nemosis kullandim zencefil kökü varmiş içinde oda fayda etmedi
Haticemrahalp Duyguyy canim kişiden kişiye değişiyormuş benim annem doğuma kadar kusmuş inşallah bende öyle olmam
Yasmin41 Snglfth peynir kaşar ben de yiyemiyordum ekmek arası sabah zar zor yiyorum. Marketlerdeki içim Ya da sütaş peynirlerinden onlar hafif yağsız oluyor deneyebilirsn canım yoksa sabah aç kalıyorum simit yiyebiliyorm bir de bir tek