Snglfth seni çok iyi anlıyorum ben de bir simiti 1 saatte yiyorum yatıyorum kalkıyorum öyle yiyorum ağzımda çoğalıyor resmen zar zor yiyorum canım bir de arada geri çıkartıyorum sana Önerim bir de portakal domates yeme zaten yiyemiyorum ben de ama başlarda portakal suyu içtim geri istifra ettim portakal mideye iyi gelmiyor hazımsızlık var aşırı mide ekşimesi mide ağrısı çok değişik ya .(