20 kişi aynı anda dışarda restoranda falan yemek yemişimdir galiba 😀 Ben anlamsız buluyorum şimdi herkesin fikri kendine ama eziyet bence. Hele hamile iken hiiçç bana göre değil. Ama yetiştirilme tarzıyla alakalı bence bu durum. Bizim aile kalabalıktır ama öyle gideyim geleyim yoktur. Eşimin ailesini çağırsan gelirler ama onları da çağıran yok 😂