Merhabalar güzel anneler🌸 ben her ramazan aile büyüklerini yakın akrabalarını iftara buyur ederdim ve 20 kişilik sofralar kurardım. Bu ramazanda yedi buçuk sekiz aylık gebe olacağım. Akrabaları eledim ama kayınvalidemler eltimler falan var onları acaba iftara mı çağırsam yoksa bir tatlı yapıp bi gün akşam oturması uygun olur mu, ayıp kaçar mı? ama kendimi de yormak istemiyorum belim kalçam ağrıyacak biliyorum. Siz ne durumdasınız?