mmozaa bence ayıp olmaz. Sonuçta misafir dediğiniz 2 tas çorba fazla çıkarmakla bitmiyor ki. Gelmeden önce temizlik yapacaksınız, yok ev topla, zaten 4-5 çeşit şey olsa sofrada bir de tatlısıydı çayıydı yorar bence. Bir de misafirlerden sonrası var. bu sene de sizi çağırsınlar 😊