pnarpnar35 tüm kontroller yapılıyor sanırım, hiç moralini bozma kuzum son safhadasın, bunlar bebeğim sağlıklı tutunması için kontrol ediliyordur muhtemelen, inşallah çok güzel ilerleyecek, öyle tamamlanacak hiç üzme kendini, bize zamwn kaybı gibi geliyor her gün ama hayatın olağan akışı içinde muhakkak ufak tefek şeyler oluyor, hayırlısı ile evraklarını teslim ettikten sonra doktorlar en ideal zamanda işlemini gerçekleştirecektir ♥️ ben de geçtiğimiz pazar 2. Aşılamayı oldum yine bir yumurta büyümüştü, bir de kağıda pcos yazmışlar sanırım kistler oldu ilk muayenede 4-5 sağ 4-5 solda yumurta görmüşlerdi, bu Sefer rahmi yıkama yaparak işlem yaptı bir iki gün kasık ağrısı hissettim ama bakalım süreci bekliyoruz :) üç haplı demişti önümüzdeki sefer de bayrama denk geliyor regl bir ay ordan atar sanırım ama doktorlar ne derse onlara bırakıp Allah’a güveniyorum 🙏🏼