Bbk88 kendiliğinden olmuştu aslında, ama evlilik süresi uzun olunca devlet hastanesine gidiyorum aşılama yapalım dediler rahim filmi sperm testi vs hallolunca bu yola girdik 2. Aşılamayı oldum pek bir belirtim yok bir iki gün ağrı olmuştu aslında, regle 4 gün var test yaparım negatifse kan vermeye gitmem sanırım, doktorlar kimyasal olduysa en az bir tüp açıktır hamile kalmada sorun yaşanmıyordur diyorlar dediğiniz gibi ama işte insan zaman geçince en azından doktor kontrolünde yumurta büyür çatlar işlem yapılır sonuç vermezse tüp bebek hakkı doğar diye düşündüm