Goncatosko c life yazacaktım yazamamışım, :) Zaman kaybı olmasın diye yumurta büyümesin faydalı diye başladım kuzum, yumurta büyümezse bu ay iğneli olana mı geçerler acaba yoksa ilaçlı da ısrarcı mı olurlar onu bilemedim 🤷♀️ bugün Zübeyde hanımda tüp bebek yaptıran arkadaşım anlattı da 0,09 amh olduğu için direkt rapor çıkmış 2 yumurtadan biri şansına tuttu ve kızı 2 yaşında şimdi de oğluna kendiliğinden hamile 2-3 aya doğumu var, bu işler sanırım kısmet ve ötesi yok :) Allah tez zamanda enerjimiz azalmadan nasip etsin ♥️