HESA20 Defnem06 canım şöyle söyliyim benm karışık biraz ben ovulasyon takibi yaptım bu ay tam pik göremedim gibi adete 6 gün kala yumurtlama akıntısı oldu ama ovulasyon da pik değildi yumurtlama mı oldu olmadı mı bilmiyorum kasık ağrılarım var bugün de adet öncesi sağ göğüsüme bastırınca acıyordu hep o olmaya başladı yarın adet olucam mı olmucam mı gebelik var mı kafamda milyon soru var senin de kafanı karıştırıyorım kusura bakma ama bi umut bekliyorum bi yandan test yapasım geliyor bi yandan az dhaa dur diyorm hatta 15 marta kadar adet olmazsam test yapmiyim diye düşündüm az önce adetlerim de yeni yeni düzene girmişti inositol ve folik asit kullanıyorum senin nasıl belirtin var mı peki 🥹hakkını helal et uzun uzun yazdım
Furqane2002 Kızlar bakarmısınız anlayan varml??Kan gibi açık kırmızı küçük bir şey geldi ama hiç bir regl belirtisi ağrısı yok acaba bebek olupta açıla bilirmi?adetimnen 4 gün geçiyo😣
ZEYTEP Furqane2002 hormon el olabilir, eğer yerleşme değilse. Bende daha önce lekelenme gördüm ama regl olmadım, doktora sorduğumda o an ki hormonlarla ilgili bir durum olmuş olabilir dedi. Regl olmazsanız yine de bir doktora sormanıza fayda var
Defnem06 @HESA20 olsun ne kusuru :)) benim cumartesi belirgin bel agrım vardı. ama dünle bugün olmadı. Birde pazar ve pazartesi acık kahve leke geldi. Onun dışında hiç belirti yok. Bel agrısının kaybolması sanki adet olacagımı gösteriyor gibi ama. Dün kaset test aldım cuma yaparım herhalde ben de yarın adet olmazsam. İkimiz için de hayırlısı olsun canım.
HESA20 Defnem06 kahverengi leke devamı gelmediyse ve kırmızıya dönmedyse yerleşme kanaması olabilir güzel haberler verelim birbirimize pozitif sonuçlar görelim Allah’ım çok amin🥹 ama bnm göğüs acısı oluyor adet öncesi o olunca üzüldüm açıkcası😔
Edadlgc Kızlar benim adetim gelmiyor ya kesildi yok yani sabahtan beri 1 kere leke gibi geldi anlam veremedim @HESA20 @ZEYTEP @Defnem06
HESA20 Edadlgc kahverengi renkte mi peki veya pembe kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı yok diye biliyorum yerleşme kanamasıdır eğer gelmiyorsa
Babby Edadlgc benimde bir kere geldi bugün test yaptım pozitif kan verdim o da pozitif test yaptın mıı
Defnem06 @HESA20 Ben ocak ayında düşük yaşadığıma gögüs agrısı vardı bir de bel agrısı çoktu. Yani senin de gögüs ağrısı belki gebelik belirtisidir bu sefer. Ama vücutta ekstra illaki farklı belirtiler de hissediliyor gibi. İnşAllah güzel haberler verelim:))
HESA20 Defnem06 geçmiş olsun kuzum bilmiyorum bnm göğüs ağrısı acısı adete yakın oluyor hep böyle bastırınca acıyor bende adet Olcam göğsüm acıyor diyorum ve 2 3 gün içerisinde adet oluyorum bugün üzüldüm gerçekten ama bir umutta bekliyorum işte🥹
Edadlgc ZEYTEP test aldım bakalım yapıcam aklımda soru işareti olmasın bi 15 haftalık düşük yaptım ondan korkuyorum