-Melek ilaç gibi geldiniz🍀🌹çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Ne kadar tıp bir yerde zor dese de, Rabbim ‘Ol.’ dedikten sonra, olur elbet. Çok çaba göstermişsiniz ve öyle güzel bir sonuç almışsınız ki, siiz adınıza çok sevindim. Ben son aylarda reglden aşırı düzensizlik olunca hep heveslendim. 7 günlük gecikmeler de olunca.. Ama şimdi ‘pozitif’ gözüyle bakmıyorum, en azından bir on gün gecikmem olsun, öyle test yapacağım. Yola abir günlük gecikme bile çok aşırı umut veriyor bana🥺sonra da üzülüyorum istemsiz. Zaten kendime mayısa kadar süre verdim, en azından bu sürede farklı şeylere odaklanacağım, eğer hâlâ bir gelişme olmazsa o zaman da ruhen biraz daha toparlandığım için gerekli test sürecine başlarım diye düşünüyorum.