Defnem06 @Edadlgc çok geçmiş olsun 15 haftaya kadar da götürebilmişsiniz daha sor olmuştur. Ben de 6+2 de düşük yaptım. Üstüne bir adet gördüm inşAllah sağlıklı gebelik haberlerimiz olsun🤗
HESA20 Edadlgc anladım cnım Rabbim sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip etsin inşallah sağ salim kucağına almak nasip olsun inşallah güzel haberler de alırsın canım 🤲 bana da haber ver olur mu 🥹🌸
-Melek Dilaradefe28 tabi sen nasıl rahat edersen öyle devam et dinlenmiş bir şekilde devam edersin kendini darlama
Babby Edadlgc benimde bir kere geldi bugün test yaptım pozitif kan verdim o da pozitif test yaptın mıı
Babby Edadlgc az bişey geldi kan denilemeyecek kadar kahve rengiydi regl biterken kahve bi akıntı geliyor ya ondan daha açık bi kahve
Gzd39 Edadlgc benimde dündü ne regli belirtim var nede hamilelik belirtim sizde belirti varmiydi test yapmadim
Defnem06 @Edadlgc yaa ne güzel gebelik bar tabi. Ama kanamanız artmaz inşAllah dikkat edin umarım doktor gerekli tedbirleri aldırır. 🥰