Edadlgc 7 gü lük gecikmede eşimle tatildeydik, sağlık ocağı yapmıyormuş, hastaneye gittik ve negatif gördüm (kasım ayında).
Normalde de reglim çok düzenlidir, en fazla1-2 gün gecikme olur.
Aralık ayında zamanında geldi.
Ocak ayında yine 7 gün gecikme oldu. Şubat da zamanında, bakalım bu ay nasıl olacak…
Kasımda gecikme olunca doktora gittim, hormonlardan kaynaklı olabilir demişti. Yani diğer değerlerim de iyi.
Bir kaç test yaptıracağız ama dediğim gibi, şuan hiç hazır değilim, bu bir kaç ayın düzensizliği sebebiyle biraz yoruldum. Sanırım mayısa kadar bekleyeceğim.