Edadlgc benim bat 4 ama hiç ümidim yok🥺1.5 yıldır deniyoruz, bazı testler yaptıracaktık ama normalde çok düzenli olan reglim 7 gün falan gecikince bir kaç ay daha bekleme kararı almıştım (kasım ayında).. Şuan hiç doktora gidebilecek psikolide değilim ya, çünkü süreç yüzünden yoruldum 🥺o yüzden bu ayda bir kaç gün sonra regl olacağımı düşünüyorum. Yaa niyetim posta hüzün çökertmek değil, siz bana bakmayın.sadece yorgunluk diyeyim.