Ksm5 ben iki ay önce çektirdim anestezili özelde ağrılı bir işlem değil beni uyandırdıktan sonra yarım saat acile gönderip dinlenmemi söylediler uzandım yarım saat ondan sonra kalkıp dokturun yanına gittim kendime gelmiştim ama eve gittikten sonra kasıklarıma ağrı girdi yerimde duramıyorum dum baya şiddetli bir şekilde ağrı girdi çok kötü oldum dokturumu aradım ağrı kesici ilaç yazmıştı 1 gün sonra geçti ama ağrı kesici kullanmadım.