Ksm5 Böyle seylerı buralara sormanı aslında herkes yaşadığına göre bılgı veriyor ama Şunu söyleyim özelde cektırdım anestezı ıstedgım halde doktorum anestszlık bısey yok dedi ben mılletın benı korkutmasından dolayı çok tedırgındım korkuyordum Ağladım panıkledım ama korkudan ılacı verınce nefesını tut dıyor sana mesela sen anestezi alınca nasıl tutacaksın ben bunu düşünmüştüm üç kez ılac veriyor ılacı verirken ılk sanıye ağrı oluyor gecıyor yani ınsanların abartacağı bısey yok ıllakı ağrı oluyor sonuçta bı işlem var orda kolay değil psikolojik bıle bunları düşün sakın korkma anestezıyle yaptırsan bıle öyle ağrı sızı olmuyor asla ılk tuvalete gıtmek sadece ağrılı oluyor karın ağrısı oluyor adet sancısınn ılk belırtılerı gbı Hem sana şunu söyleyim Ben o fılmden sonra hamile kaldım bılyomusun güzel tarafıda var tuplerı açıyor 🥰