Ksm5 teşekkür ederim, eğer tüpleriniz açık ise ağrı olmaz yapısal bozukluk varsada ağrı yapmaz diye düşünüyorum, korkmayın 5 dakikada geçiyor hersey, yanınızda ped götürün nolur nolmaz lazım olur belki , ben bir özel hastaneden fiyat aldım anestizisiz 6 bin anestezili 8 bin dediler yılbaşından önce, sonra zeynep kamilde randevu bulabildim orda yaptırdım iyikide özele o kadar para vermemisim dedim