Deletedmom_99 bende de gebelik zehirlenmesi olmuştu bide üstüne kötü bir doğumum oldu ,2.ye sürpriz şekilde hamile kaldım ve zehirlenmeyle ilgili çok yazı okudum iyice korkuttum kendimi sonra doktoruma anlattım o da dediki her doğum bir değildir senin bu durumunu biliyoruz ona göre önlem alarak ilerlicez , en kötüsü olacak diye de düşünme başkalarının yazılarını falan da okuma herkesin hikayesi farklı Allah’a emanet et kendini de bebegide bişey olmaz inşallah dedi bende o günden sonra pozitif düşündüm hiçbir yazı okumadim, sizinde bu rahatsızlıginiz biliniyor ve perinatolojiye gidiyormussunuz inşallah en güzel şekilde bu süreci atlatıp bebeğinize kavuşursunuz🌺 ama dediğim gibi herkesin hikayesi kendine ve en geçmeyecek zorluklar acılar bile unutuluyor, korkacak olsam ben korkardım benimki en zorlarindandi ve sonrası da hem psikolojik hem bedenen çok zordu ama insanın 1.ve 2. Doğumlari bile farklı oluyor niye sumdiden kendimi yok yere kasayim her şey olacağına varıyor ❤️