Deletedmom_99 üstüne çökmek dediği kaba bir tabiri olmuş söyleyenin , ıkınamayınca çocuk içeride sıkıntı yaşamasın diye durumuna göre müdahale ediyorlar ebeler hafif karnınıza bastırıyorlar öyle kötü travmatik bir durum değil korkmayın bende de olmuştu hiç moralinizi bozmayın size tavsiyem ; 35. Haftadan sonra bol merdiven inip çıkıp yürüyüş yapın plates topunda hareketler yapın squat yapın sancınız geldiğinde düzene girdiğinde karnınıza duşta sıcak su tutun özellikle rahmi çok güzel açıyor miss gibi doğumunuzu yaparsınız 🥰 hiç korkmayın ben kan vermermekten çok korkan insandım normal doğum yaptım çocuk çıktımı ağrı sızı hiç birşey kalmıyor kuş gibisiniz 🤗 sağlıkla gelsin bebeğiniz sağlıkla kavuşun inşAllah 🌸