Mervee96 Dlnoz doğum ne zamana denk geliyor sizin benim sezeryan olacağı için Eylül ortası olur buyuk ihtimal
Mervee96 Sema_1nur bende başlayacam inşallah çalışmaya keşke demem en azından benimde aynı Eylül ortası olur büyük ihtimal doğum işte sınavda bilmiyorum nasıl yaparız kaç saat sürüyor sınav acaba uzun süre oturmak o göbekle falan onu bilemedim
Niloyaaaaa Mervee96 canım bende 12+5 im ve KPSS ye giricem birine denk gelmiştim o da bizim gibi son aylarında KPSS’ye girmiş KPSS başvurusu yaptıktan sonra ösym ye dilekçe yazıp engelli sınıfında sınava girmiş… hamileliği geçici engel satıyor ösym ve sınıfta tek kişiydim hatta oturma yastığımla birlikte girdim çünkü son zamanlar olduğu için otururken belim ağrıyordu dedi arada kalkıp yürümem gerekiyordu yürüdüm dedi ben başvuru yaptıktan sonra dilekçe yazıcam aklınızda bulunsun🌺☺️
Reina Mervee96 bebekten sonra çok daha zor olacak bence iyice çalışın belki kazanırsınız belli olmaz. Uğur getirir size
Mervee96 Reina evet kesinlikle bebekle çok zor olur eminim başlayacam inşallah sıkı çalışırsam olur belkide denemeden bilemeyiz 🌸
Mervee96 Bulutsevdasi maşallah siz dersleri bitirmissiniz iyi yapmışsınız doğumdan sonra zor olur çalışmak evet isteyince herşey olur aslında bizimkisi hep bahane 😂
Nurov Kpss 21 temmuzda, peki benim doğum ne zaman görünüyo bilin bakalım 22 Temmuz😑 böyle de burnumu sokarım dedi benim bebe🌝
bebisliozlem Bulutsevdasi keşke bende çalışsam 🥺 1 ay sonra doğumum var kpss’ye girmek istiyorum ama gözüm korkuyor malesef
Mervee96 Dlnoz sizinki tam o zamana denk geliyor o zaman gerçi doğum bu bilemeyiz ki bende sezeryan olacam Eylül’ün ortası olur diyorum ama yine de bilemeyiz tabi
Reina Mervee96 kız onun ataması bayağı var. Puanın yok mu geçen seneden? Kontenjan en çok onlara verildi. 70 le atanıyor millet
Mervee96 Reina tıbbi sekretere değil mi ? Yok işte girmedim daha önce saf gibi hiç değilse bu sene gireyim dedim iki sene olmuyor çünkü sınav
ferhpnar Mervee96 ben tam 38 hafta oluyorum ya doğurup gircem ya da girip 39 da doğurcam sezeryan benim
Mervee96 ferhpnar aa evet benimde sezaryen olacak da ay valla her türlü zor da bilmiyorum nasıl olacak Allah yardımcımız olsun 😂
Aslisko Mervee96 benim de öyle oluyor yine de bi şansımı denemek istiyorum az az bakabiliyorum derslere bazen uykum geliyor yatırıyorum 36. Haftada giricem ben de 🫤
Mervee96 Aslisko ayy ayniymisiz ne dersin 36 haftalıkken sınava gireriz demi.Ben daha hiç başlamadım bile calismaya sen yine başlamışsın canım
Cennet_kusum16 32 ncı haftadayim bende giricem. Kpss de bebem 4 aylık olucak. İlk zamanlarda sürekli uyuyacagi için bizde uyumayacagimiz için calişabilirim diye düşünüyorum 😁 şimdi riskli gebelik olduğum için yattigim yerden video seyrediyorum soru çözüyorum. 😊
Reina Mervee96 ay inanmıyorum sana😳 kız herkes açıktan o bölümü okuyor binlerce kişi atanıyor. Kontenjanı çok. Kesinlikle değerlendir atanırsın