Mervee96 ben KPSS başlamaya karar verdiğim zaman hamile olduğumu öğrendim. İki defa zorlu süreç atlattım. 11 gün hastanede yattım. 2,5 yaşında kızım var. Ve dersleri bitirdim. Deneme çözüyorum. Eylülde gireceğim sınava ama Haziran başı doğum olacağı için eylüle kadar çalışamam diye hiç ara vermeden zorlada olsa oturdum o masaya. Bence bahaneleri bir kenara bırakıp hedefe odaklanmalıyız. Bu şekilde başarabiliriz