Mervee96 canım bende 12+5 im ve KPSS ye giricem birine denk gelmiştim o da bizim gibi son aylarında KPSS’ye girmiş KPSS başvurusu yaptıktan sonra ösym ye dilekçe yazıp engelli sınıfında sınava girmiş… hamileliği geçici engel satıyor ösym ve sınıfta tek kişiydim hatta oturma yastığımla birlikte girdim çünkü son zamanlar olduğu için otururken belim ağrıyordu dedi arada kalkıp yürümem gerekiyordu yürüdüm dedi ben başvuru yaptıktan sonra dilekçe yazıcam aklınızda bulunsun🌺☺️