hohomoromu Busra67 Bizim de erkek 24+6 Nisan bası Doğum sezeryan olacağı ıcın Nisa’nın ılk haftası Allah kısmet ederse hayırlısıyla 🦋💙😇
Mervenin Bende nisan annesiyim kızım olucak inşallah🙏🏼😇 hepimiz bebeklerimizi sağ salim kucaklarımıza alalım inşallah❤️
Busra67 Mervenin inşallah benim bir kızım var Allah ikinciyi erkek nasip etti ikisini de tattırdı ilk gebeliğin mi canım
Mervenin Busra67 evet ilk bebeğim inşallah ikincisi benimde erkek olur😇 hep erkek hissediyordum Allah bereketini verdi bize çok şükür😊 kız erkek hiç fark etmez sağlıklı olsunlarda🙏🏼
Mervenin Busra67 evett kesinliklee beni birazda çevrem erkeğe itmişti işte sen güzelleştin kesin erkek vs diye bende erkeğe kaptırmıştım kendimi ama şuan kızım olcağıniçin çok mutluyum evimize bereket bana arkadaş olucak inşallah😊😊😊
Busra67 tugbamehmetbaki benim de iyi şükürler olsun sen neden önceden izin aldın bir sorun yoktur umarım
tugbamehmetbaki Busra67 benim rahim ağzıyetmezliği var düşük ve erken doğumlarım var doktor bey önlem amaçlı dinlendiriyor
Mervenin Busra67 tüm kıyafet bornoz takımı bakım çantası ağız bezleri bebek bezleri vs her şeyini aldık odasını yaptırıyoruz şuan biz ıvır zıbır ateş ölçer tırnak makası falan kaldı sadece