Melikezturk Busra67 elhamdülillah iyi gidiyor da bu hafta biraz bel ağrım var malesef geçer inşallah 😔
Meralim09 Busra67 Guzel Allaha sukur canim iple cekiyorum nisanı sagsaglim olir insallah bebislerimiz
Busra67 Melikezturk al benden de o kadar ama bu olması gereken bir durum sonuçta büyüyen bir karnımız var 🙂
nesli2018 Busra67 benim zor geçiyor hamileliğim :) sizin nasıl gidiyor? Kaçıncı haftanız? Ben 22+3 üm:)
Busra67 Melikezturk Maşallh benim de öyle iyi dedi doktor Benim ev işi yaptığımda Akıntım oluyor biraz yoğun inşallah sıkıntı olmaz onu taktım bu ara
Melikezturk Busra67 bende de oluyor o ama az öyle fazla değil normalmis gebelikte olmadı için rahat etmiyorsa sor doktoruna