nesli2018 Busra67 evet canım ilk bebeğim olacak Allah’ın izniyle 🙏🏼 Ama ikinci gebeliğim, bir kaybım olmuştu maalesef. Sizin ilk mi?
Mervenin Busra67 evett kesinliklee beni birazda çevrem erkeğe itmişti işte sen güzelleştin kesin erkek vs diye bende erkeğe kaptırmıştım kendimi ama şuan kızım olcağıniçin çok mutluyum evimize bereket bana arkadaş olucak inşallah😊😊😊
Busra67 Mervenin ben Doğuma gidinceye kadar erkek demişlerdi bana çevredekiler ama kızım oldu 😊bence belli olmuyor o etrafımızdakilerin inancı 🥰
nesli2018 Mervenin bulduk canım evet zaten benim çocukluktan beri hayalimdi :) Karen olacak adı kızımızın 👧🏻 Siz karar veremediniz galiba :)
Mervenin Busra67 tüm kıyafet bornoz takımı bakım çantası ağız bezleri bebek bezleri vs her şeyini aldık odasını yaptırıyoruz şuan biz ıvır zıbır ateş ölçer tırnak makası falan kaldı sadece
Mervenin Busra67 ilk bebek heycanı olunca aynen hızlı oldu biraz 😅 oda takımı odasına iki hafta sınra gelicekmiş onlar gelincede halı perde alıcaz yatak odamada anne yanı alcam sonra bitcek 😅
Busra67 Mervenin ne güzel valla aslında ikinci farklı olunca yine heves olması lazım ama daha çok var gibi geliyor bana 😄
tugbamehmetbaki Busra67 benim rahim ağzıyetmezliği var düşük ve erken doğumlarım var doktor bey önlem amaçlı dinlendiriyor
Mervenin Busra67 ay ben eşimi bukadar bile iyi tuttum 3 aylık bile değildi oda bakıyorduk her hafta sonu 😅😅😅 cinsiyet belli değildi kıyafet alıp duruyoduk ortak renkli😅😅😅
Melikebelo Busra67 iyi gidiyor çok şükür bizde bu gün 24+1 olduk doğumumuz nişanın ilk haftası olucak rabbim nasip ederse sizlerin nasıl gidiyor nasıl hazırlıklar yaptınız
nesli2018 Mervenin ah canım iki isim zor ya. Benim iki ismim var çok uzun ve zor geliyor bana, hep demiştim çocuğuma koymam diye 😂 masal çok güzelmiş ❤️
Buse1907 Mervenin Bende masal düşünüyordum ama anlamından dolayı vazgeçtim. İkinci isim bulmak lazım yanına, ama bende tek isim istiyorum. Masal çok hoştu, kaldık isimsiz 😔