boraninannesi_ yeni-annelik bugün dr sordum dayanamayıp daha ses yok sonuclanınca size de yazarım hepimizin bebisleri saglıklı cıkar ınsallah
yeni-annelik boraninannesi_ bende geçen hafta çarşamba vermiştim benimde hala çıkmadı inşallah tertemiz gelir sonuçlarımız Allahım bize hayırlısını nasip etsin bu durumda olan anneler için yasin-i şerif okudum iki gecedir Allahım kabul etsin 🤲🏻
Eceliza3434 boraninannesi_ aslında max 400€ ama istbl 350-380$ civarı ben her iki kızım için bu rakamı ödemiştim süresi 3 iş günü 10 gün bekleyenler anlam veremedim normal degl
Cansubasar boraninannesi_ geçen hafta yaptrdım eurofinse 12.750 tl ye 1 haftada çıktı sonuç temiz şükür oğlum olacak 🐣
boraninannesi_ yeni-annelik yok ben hiç yaptırmamıstm ikili direkt bunu yaptrdım gelmis gecmis olsun💕
boraninannesi_ Eceliza3434 firmalardan mı kaynaklı bilemedim bana da 10 is günü dendi, 11500 ödeddim 1 hafta evvel
Eceliza3434 boraninannesi_ yani ben her ikisinide yurtdışı versiyonunu yaptırdım ve 2.günün aksamı msjla sonucumu öğrensim birini 2019 birini gecen eylül yaptırdım
boraninannesi_ yeni-annelik az önce aradılar yeterli data bulunamamış kanımda, birazdan tekrar kan vereceğim. Sizinki cıktı mı acaba
yeni-annelik boraninannesi_ banada bugün gönderdiler temiz çıktı Allahıma şükürler olsun ki üzülmeyin bazen böyle olabiliyormuş ikincide kesin çıkıyormuş sonuçlar merak etmeyin 🙏🏻