yamacsilaa merhaba evet 2.tahliilden sonra 6.günde çıktı, cinsiyet kromozomlarında şüpheli bulgulara rastlandığı için dr beni zeynep kamil genetiğe yönlendirdi amniyosentez yapılacak 17.haftamı bekliyorum maalesef. Bu arada evet ben de memnun kalmadım genel hal tavırdan. Sonuçlarınız güzel gelir inşallah paylaşın bizimle de 🙏🏻🙏🏻