mom-2024 boraninannesi_ Eskişehir’de ücretsiz yapıyormuş üniversite hastanesi canım bir araştır istersen
boraninannesi_ Biz de 11.500 fiyat aldık nipt plus firmasından,, ptesi veya salı kan vericem inş 10 iş günü dediler
boraninannesi_ Spgrr evet direkt doktorumuz yönlendirdi o şekilde ulaştık daha yaptırmadık ama kafamızı karıştırmak istemiyoruz çok o yüzden yaptırıvaz sanırım
Spgrr boraninannesi_ anladım eğer istanbuldaysan firmaya ulaş istersen hastane ekstra para alıyor onlar gelip kan alıyor evden
boraninannesi_ Spgrr doktor bizi direkt firmaya yönlendirdi hatta güya doktor sebebi ile indirim yaptı firma 😂😂
boraninannesi_ yeni-annelik merhaba evet yaptırdım geçen hafta salı günü kan vermiştim ama daha sonucum çıkmadı heyecanla merakla bekliyorum yarın arayacağım firmayı 10 iş günü demislerdi yarın daha 8 ama olsun🙈
yeni-annelik boraninannesi_ bende bekliyorum inşallah güzel sonuçlar alırız Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
yamacsilaa boraninannesi_ merhaba sonuçlarınız çıktı mı bizde nipt plusa yaptırdık özlem hanım ilgilendi hiçç memnun kalmadım yedinci gündeyiz anlayış sıfır kadında
boraninannesi_ yeni-annelik bugün dr sordum dayanamayıp daha ses yok sonuclanınca size de yazarım hepimizin bebisleri saglıklı cıkar ınsallah