Anne_6 2.ye hamileyim bende. Planlı bi gebelik oldı bizim. 😇 35+1 haftalık olduk bile🤭 2.kızımızı bekliyoruz inşallah. İlk kızım 2,5 yasında bunu da ramazan sonuna bekliyoruz bakalım. Eksiklerimiz alışverişimiz tamam. Bugün kıyafetlerini eşyalarını yıkadım bebişin ütülenecek ve hastane çantası hazırlanacak. Ondan sonra da artık bebişi bekleyeveğiz. 😇🎀 sağlık sıhhat huzur berket ve kolaylıkla gelsinler inşallah. 🤍🌸🤲🏻