Lovely77 Anne_6 2 güne 10 haftalık olucaz benim bulantı ve kusmali geçiyor, korkum ilk hamileliğimde ki gibi olmak ilk hamileligimde bulantı kusma 9 ay çektim sürekli hastane vs. 🤦🏼♀️
sandraa2 Anne_6 Allah hepimizin evladını sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰bn heyecanlıym nasıl 2 çocukla nasıl geçecek yetecekmiyim bi ona bi diğerine nasıl koşacam 😂16 haftalığım bnde 🫠🥰
Bendiyebiri_ Anne_6 bende 8+3 tek düşündüğüm şey doğum esnasında oğlumun yanında olamayacağım o beni sorarsa ağlarsa falan ah ahhh
MinikMucizemm2024 Rueemeysa yapma cnm kendini sakin tutmaya çalış Allah a güç gitmesin sürpriz hediye göndermiş Rabbim veriyorsa vardır bir bildiği kardeşler birlikte büyürler 🥺😔
zk92 Ben de 2.ye hamileyim. Bugün 6 haftalık oldu. Kızım Ağustos’ta 3 yaşina girecek. Minik bebeğim Ekim’de doğacak nasipse. Çok korkuyorum. Bu zamana kadar bütün ilgi kızımdaydı şimdi ikiye bölünecek. Kendi arka plana atılmış hissedrr mi? Haksızlık yapıyor muyum ona diye düşünüyorum. Sonra doğacak olan bebeğim geliyor aklıma. Kızıma gösterdiğim ilgiyi ons gösteremeyeceğim haliyle iki çocuk ayrı tek çocuk ayrı. İnişli çıkışlı duygular hakim bu aralar. Henüz dr.a da gitmedim. Bu hafta gideceğim.
Seydanuurr4 belmayamac hay masallahhhh 19 aylık kızım var bende ikinciyi düşünüyorum görümcemin de 18 aylık kızı var oda aynı seninle çok mu zor ay ya
belmayamac Seydanuurr4 Oturup kalkmak, ayakta durmak, uyumak, nefes almak… hepsi zaten çok zor. Bir de ayaklı küçük çocuk olunca onun peşine de koşuyosun, altını üstünü değiştiriyosun, sürekli eğilip doğruluyosun falan 😂 Gözünü korkutmak istemem ama zor yani
1prensesannesi__ Anne_6 hamileliğe yeni alıstım 17 haftalik olcaz yarin kafami ancak toparlayabildim halsizlik bulantim hafifledi gelece dair pek planım yok dogan bi sekilde büyüyo Allah hayirli evlat etsin 🥰 onun disinda alisverisine cinsiyet kesinlesince baslicam
Seydanuurr4 belmayamac benim ki olurda doğana kadar 2.5 yaşında olacak o zamana kadar çişini öğretirim zaten
Biyiklikedi Anne_6 Bende 2.ye hamileyim 6+6yız. 20 aylık bir kızım var. Bu gebelik şimdiden çok zorluyor. Bulantılarım, baş dönmelerim çok fazla. Birde kızımdan hastalık geçti. Boğazım, sol kulağım fena. Üşüme var. Napacağım bilemiyorum.
hepoyleolurzaten_ Deletedmom_116 kız seni tebrik ederim inşAllah çok güzel ve kolay geçer seninki ve bütün anneıerin
Sleppy Anne_6 ben de ikinciye hamileyim aslında 3 ama bundan önce 4,5 aylık karnımda öldü bu dünyada kısmeti yokmuş demek ki şu an 34 haftalık hamileyim 5 yaşında bir tane kızım var yani çok yorgun bir gün geçiyor açıkçası ağır geçiyor benim için hiçbir şeyi gözüm kesmiyor ☺️
Edaadiyebiri Benim de ilk kızım 7 yasına girecek Temmuz’da düşünmüyorduk aslında ama allah nasip etti şuan 12 haftalık hamileyim bakalım çok uzun ara verdim 30 yaşımdayım ve daha bilinçli olduğum için endişelerim daha fazla herşeyi tekrar yaşayacağım diye ürküyorum bakalım sağlıkla gelsin önceliğimiz o :) kızım birinci sınıfta ilk haftalarımda çok zorlandım ama şimdi daha normal geçiyor en azından