Anne_6 merhaba benimde ikinci hamileliğim oğlum daha 2 yaşında henüz kontrole gitmedim ama uygulamaya göre 5+6 haftalığız bilinçli bi hamilelik değildi aslında ben oğlum biraz daha büyüdüğünde düşünüyordum çok mutsuzum bu konuda oğlumu da tek başıma büyüttüm ne eşimin desteği oldu ne de başkasının şimdi oda küçük birde yeni bebek piskolojimin bunu kaldıracağını düşünmüyorum çok çok zor olacak benim eşimin zaten hep isteğiydi sanki kendi bakıyormuş gibi üstesinden gelebilir miyim hepsinin bilmiyorum şimdiden depresyona girdim zaten kafam allak bullak sevincini bile yaşamadım her gün hamile olduğum aklıma geldikçe ağlıyorum napıcam böyle bilmiyorum