Benim de ilk kızım tam 2 yaşında 27 haftalık hamilehim. Hem kızıma yetmek telaşı içindeyim hem de hamileliğimin telaşı içindeyim. İlki sezaryen olduğu için bu da sezaryen olacak. Doğumdan ayrı korkuyorum ikisine birden yetememekten ayrı korkuyorum. İkisi de sağlıklı olsun tek dileğim 🙏🏽 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏽