Anne_6 3.e hamile var olur mu 😅✌️ 2. Hamileliğimde sürekli bi vicdan azabı çekerdim kızımı yalniz bırakıcam ilgisizk kalıcak daha çok küçük neden oldu ki 2. Çocuk falan diye oturup bide güzel ağlardım geceler boyu uyurken kızımın yüzüne bakıp bakıp beni affet annem sana yetemiyorum derdim hay Allah ya şimdi gülüyorum 🤣🤣 şimdi 3. Hamileliğim kızım 10 yaşında oğlum 6 yaşında resmen elim kolum yarı yardımcım ikiside kimseye ihtiyaç duymuyorum biri bana masaj yapiyo biri meyve getiriyo habire onları öyle gördükçe şükürler olsun iyiki doğurmusum diyorum şimdi nasipse bı kızımız daha geliyor ama daha rahat hissediyorum birazda alışıyor galiba insan 😅