nilmur0 Elfii eşim bedelli askerlikte şuan kayınvalidemdeyim. Merkeze uzağım bilmiyorum hemen gidebilir miyim :( çok merak ediyorum
ebrarmom08 Sinem21 aynen 2 hafta sonra kendi doktoruma gidicem smdiye ona gitseydim belki cnsiyeti bile solerdi Ama vardr bndada bi hyr
Sinem21 ebrarmom08 öyle yap canım valla bende bugün gittim kendi doktoruma sarılasım geldi kadına 😂😂😂
Nurhayat1212 Bende 10 ekimde hamile kalmisim suan 12 haftaligim cinsiyetini ogrenemedim cunku devlet soylemedi ikili bile test yaptiramadim:(( Devlet hic bir ise yaramiyor kafadan sagma
Seher_ Benmde 4 Ekim ama siz öğrenmissiniz ya bana yüzde 51 erkek gibi dedi yüzde 80 diyenler var acaba benimki ne olck özelede gidiyorum ama
ebrarmom08 Sinem21 ahah 😁😂 valla bende cok severim bayan olunca daha bi iyi oluyo bgnki gittigim doktor fakultedeydi baya bilindik uzmandi ama erkek oluncada pek rahat edemedim en iyisi bayan 😁
Burcak61 Benim 19 Ekim bugün tam 10+0 2 hafta önce gitmiştim kontrole önümüzdeki hafta kontrolüm var ama sizlere bişey sorcam çok fazla bel ağrım var sizlerde de var mı acaba böyle bi problem ?
Burcak61 Duyguyy bana da öyle söyledi 12 yada 13. Hafta da belki öğrenebiliriz dedi umarım miniğim kendini gösterir 😊